czwartek, 4 kwietnia 2013

Morning Routine

Heej !
No więc to mój morning routine , lepiej było by zrobić filmik , no ale już trudno ;)
Zazwyczaj wstaje ok. 8-9 ;)
Jak wstaje to idę na laptopa , zobaczyć wiadomości  itp ;)
śpioch ze mnie :D

 To krem naturalny oliwkowy , zawsze go używam rano ,jest bardzo fajny i nie jest tłusty


Tonic z tintin (ziaja) Super ! 
lubię toniki z ziaji ponieważ nie mają alkoholu xD

Nie dawno go kupiłam , bardzo fajny , super oczyszcza, jestem z niego zadowolona ;)

 Nivea pure effect thermo rozgrzewające żel , głęboko oczyszczający .
Używam go zawsze rano , moim zdaniem rewelacja !
Zawsze jak się wstaje przeważnie jest zimno , a jak nim się umyje jest gorąco przynajmniej na buzi , tylko

trzeba go dokładne zmyć , daje się go na mokrą buzie i się rozsmarowuje - polecam , to jest jeden z moim najlepszych produktów ;)
 
Przeważnie rano myje wlosy , więc używam odrzywki , nie dawno ją kupiłam ale jak na razie jest fajna ;)
 
Szampon akurat z Niemiec ,  ale fajnie się po nim włosy układają :D




No i jeszcze w między czasie jem śniadanie  :3
U mnie wszystko okej , dziś tylko 5 lekcji miałam . Ale za to jutro 8 :|
Wakacje już niedaleko , pogoda coraz lepsza , nie jest już aż tak zimno ;)

Myślałam nad następnym postem który będzie w Sobotę, jeśli tylko byście chcieli , chodzi o outfit ( było by ich kilka ).
Jeśli chcecie  i macie ochotę  zobaczyć taki post na moim blogu to napiszcie w komentarzu a chętnie go zrobię :)
Do zobaczenia !


22 komentarze:

  1. Filmik byłby lepszy, ale ze zdjęciami też jest fajnie :) A do wakacji to przecież jeszcze sporo czasu, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  2. wakacje blisko :)
    fajny post

    zapraszam i pozdrawiam
    http://ellecannelleelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie szkoła trwa wiecznie ; c niestety... fajne zdjęcia. Z miłą chęcią zobaczę i skomentuję następny post ;))! http://kattyunique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne kosmetyki :)
    dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki i nie ma za co ;) tez dzięki :)

      Usuń
  5. Świetny post! ;-))
    Obserwuję :D

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny! :)
    Też mam ten oliwkowy kremik, bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post :D Napisz może o swoich inspiracjach? :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne kosmetyki ;)


    Zapraszam na konkurs !
    Pozdrawiam,
    Redsun :*

    OdpowiedzUsuń
  9. super

    http://lovefashionshoppinglove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwujemy? Jeśli tak, to zacznij.

    http://verliefd-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń